Ooooonsdag

Uppe och vakna sen klockan 6, pigga är väl frågan om däremot. Tror snart min lilla kille kommer slockna igen. Hårt liv det däran bebis livet. Idag ska vi iallafall träffa föräldragruppen på Domus klockan 11 för en fika och ikväll är det Wilma träning som gäller. Ska ringa en del idag med, till BVC för skrutten är alldeles prickig och har varit i flera dagar. Prickarna är nästan borta på morgnarna med framemot kvällen är han full i dom. Ansiktet och ut på och bakom öronen.  

Ska också fortsätta jakten på nån som kan tänkas ha jobb till mej under midsommarhelgen. Ingen fest för mej inte, jag ska fira midsommar som jag brukar ja och dvs på jobbet. :) Varför bryta en fin tradition? Hade dock glömt hur förbannat svårt det kan vara att få tag på folk på kommunen. Ringde säkert 10 ggr igår. Om jag får tag på dom så får jag ringa fk också och få hjälp att plocka bort dom två dagarna jag har tänkt att jobba. Blir fint de om jag får som jag vill. 

Nä kanske skulle ta och göra mej iordning? Skrutten har somnat så lika bra att ta det med en gång. Ha en fin dag alla ni.  



Har ni sett vilken stadig kille? Inga långa stunder men bannemej sitter han utan stöd i ryggen, såpass så jag hann få fram kameran och ta tre bilder. Förresten har han världens härligaste mjukisjeans, så nöjd med det köpet! (Från strössel)


Kommentera
Postat av: kaosmorsan

Hoppas ni får svar om prickarna!



Ja att jobba midsommar är nog inga fel, money money=)



Har ny bloggadress ;-)



2011-05-25 @ 10:17:42
URL: http://kaosmorsan.blogspot.com
Postat av: Mli

Så duktig han är som sitter själv skrutten :)



Det är jätte tråkigt och orättvist...

Får hoppas att det inte ska behöva ta 4 månader iaf.

2011-05-25 @ 11:51:38
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0