Morsdag, babymassage och annat prat

Igår var det morsdag, startade dagen med en liten sovmorgon, tills det att jävla Sally och förbannade Wilma rök ihop i sovrummet. Grrrr. Jaja klockan var åtta iallafall :) Ner och joinade mina hjärtan, smörgåstårta till frukost och sen gjorde vi oss redo för Karlstad. Hade sagt redan innan Wildes dop att alla pengar han fick i present skulle läggas på hans rum. Så vi var på byggmax och köpte golv till han och sen på stuven, köpte färg och beställde&betala för tapeter. Toppen! Pengar fick han över också så vi var till HM så han fick sig två basbodysar och ett två pack med pyjamaser. Och även efter detta så var det pengar över så det kommer vi att lägga till när det är dags att köpa ny bilstol. =)
Avslutade karlstad turen med den månatliga storhandlingen innan vi styrde hemåt igen. När vi kom hem fick jag ett paket med lotter av Wilde, och vann 50:- gjorde jag också. Tack <3



Idag är det dags för sista babymassagen, känns väldigt trist! Men det är som det är det. Får bli en promenad dit i detta underbara väder. Synd bara att jag måste köpa kattsand också men tar den jobbiga varianten. Går till babymassagen och går sen hem och så åker vi och köper sanden :)

Wilde har börjat med två nya saker nu, det ena är brumma med munnen, stänga läpparna och blåsa ut eller hur man nu ska beskriva det. :) Och hej vad han håller på, spottet flyger och far runt mun på han! Och sen så har han börjat att räcka ut tungan. Han är ju bara för söt


Så här ser det ut och ni ser tröjan, ytterligare ett användningsområde för dregglisar tror jag? :)


Och ut med tungan..


Kommentera
Postat av: Mirka Norrström

Hej Sandra!

Du har vunnit Libero-tävlingen hos mig! Grattis :-)

Maila mig dina adress-uppgifter så jag kan vidarebefodra de snarast :-)



Kram Mirka

2011-05-30 @ 12:22:54
URL: http://minbebis.com/blogg/tiobarnsmamma
Postat av: Tre ungar och bebis i magen

Så söt han är er lille gosse:)

Skönt att ha dopet överstökat och att det gick bra!

2011-05-30 @ 13:26:31
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Mli

Så söt han är :D



Så kul att få börja fixa hans rum!!



Ja så trasslar hon också in sig, kanske blir bättre när kläderna passar mer:)



Tack för länken, dom sovpåsarna var ju jättesöta och billiga!!

Har bara sett ganska fula och dyra annars:S

2011-05-30 @ 15:14:36
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fin kille. Ha det bra! Camilla med 8 barn.

2011-05-31 @ 07:44:57
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0