Massage och nya kläder

Igår vart det en grejar dag blandat mer sur bebis, vet inte vad som tog åt han igår men det var inte mycket som var bra. Men framåt kvällen var våran glá skit unge tillbaka så :) Vet knappt vad jag ska göra när han blir gnällig eftersom han nästan aldrig gnäller utan anledning, annars vet jag allt som oftast att han är hungrig, ont i magen, trött, övertrött eller uttråkad men igår var det inte nåt av det. Jaja han får väl ha en dålig dag han med ;) Hann iallafall med både det ena och det andra, och gräsmattan vart klippt den med men inte av mej :)  

Fick en massa bra saker till skrutten igår av hans faster Ewa, dom hade urstädning och kom hit med studmatta, gungställning, tält och bad pool. Lite för liten är han ju än men det är bra saker som verkligen kommer att bli använda senare. 

Denna dagen började med att jag fick en helt underbar sov morgon av skrutten, ända till 8 och jag kollade klockan både 2 pch 3 gånger innan jag insåg att det faktiskt var sant. ;) Blev dock bråttom sen för vi skulle ju vara på massagen klockan 10 och jag är van att vi har hundra år på oss på morgnarna men inte imorse. Men som vanligt kom jag i god tid :)

Massagen var trevligt, vet inte om Wilde var så intresserad av massagen i sig för han tyckte nog mest det var kul att spana på dom andra bebisarna och äta på sina händer (som vanligt). Jag tycker som vanligt att det är jätte kul att komma ut och träffa nytt folk. Nästan hela föräldragruppen var där med förutom en tjej, även 2 nya tjejer som ska börja i gruppen på onsdag. Känns kul att vi ska ses såpass många gånger nu, 4 måndagar till kvar.

Efter massagen stog Lollo och en kompis till henne och väntade utanför så vi knallade iväg till Björkbacken för att testa nya arbetskläder. Jag valde en svart skaljacka och en röd fleece jacka denna gången. Efter en sväng förbi lindex (utan att handla) knallade jag tillbaka till bilen vid kyrkan och åkte hem.

Väl hemma väntade en påse roliga kläder efter William som Sandra hade varit här och lämnat av. Är lite större från strl 74 och uppåt så får vänta ett tag innan han kan ha det men den som väntar på något gott...

Nu ligger min lilla skrutt och sover på min arm medans jag knåpar här, ska ta det lugnt nån timme här nu och sen bär det av ner till pappa en tur och skriva ut och kopiera upp inbjudnings delen till dopkorten, börjar bli dags att få iväg dom nu tror jag.


Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Jättemysigt med massagen! Jag som inte träffar en kotta på dagarna njuter av att få vara lite social tillsammans med andra som har bebisar=)



Vi ses på måndag igen=)



2011-05-04 @ 09:49:26
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0