Lingon&blåbär

Jag ska/vill/funderar på att bli Lingon&blåbär försäljare, skickade in intresse anmälan härom dagen och idag fick jag papper och information. Dessvärre sträcker sej bara säsongen till Juni och jag undrar om det är värt att sparka igång redan nu? Om man ens hinner det. Eller om jag ska avvakta fram till hösten. Vad säger ni som är här inne och läser, skulle ni vara intersserade av att boka en träff isåfall? Om jag har förstått det hela rätt så blir det både bokningsgåvor och värdinnegåvor. :) Dom har en vuxen kollektion och en barn/baby kollektion och vad jag kommer inrikta mej på är inte så svårt att gissa. Tror dessutom inte att min omgivning är så intresserade av vuxen kläderna, inte riktigt rätt stil. Men ja nu åter till den stora frågan, intresse kollen. Så vad säger ni, boka en träff? Finns det intresse? Hiss eller diss? Tacksam för svar :)


(ett litet smakprov från vårens baby kollektion)


Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

woohooo jag är då intresserad av visning isf=)



go go go girl!!!

2011-05-11 @ 15:40:29
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0