Frääda

Idag står fredagsmys med älsklingen på schemat och det blir hyrfilm, godis och cheeze-twisters. Helt okej tycker jag nog, och ikväll ska vi se en bra film har jag bestämt efter dom senaste mindre lyckade filmhyrningarna vi har gjort. :)

Förut var vi ute på stan en sväng jag och min fina lilla skrutt, det blev ju mest en massa mat och andra behövligheter inhandlade men också ett par små kläder till skrutten. Är det barnbidrag så är det ;) Nejdå men jag köpte ett par tunna byxor för det behöver han, en linne body och en vit långärmad body. Den långärmade är till att ha under dopklänningen nästa lördag. Var 3 för 2 på alla barnkläder på kappahl så hade utan problem kunnat shoppa mer men vill vänta tills karlstad istället så man kan få lite annat.

Imorn ska jag äntligen klippa mej också, mitt hår kommer tacka mej kan jag lova. Är riktigt slitet nu efter allt hårblåsande och plattande och så har det inte varit klippt sen oktober. Har dock lite beslutsångest med hur jag ska klippa mej men får nog räcka med toppar och lite uppklippt denna gången. I vilket fall som helst så längtar jag! =)



Gröt grisig kille, av nån anledning kan han verkligen inte äta gröt. Han tar det i munnen, blåser upp sig som en hamster och ut igen. Haha inte lätt inte, han verkar inte tycka att det är äckligt eller så han kan bara inte äta just det. Igår testade vi förresten blåbärs pure, mums tyckte Wilde men jag ångrade mej bittert. Gissa kombon av blåbär och spybebis?


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0