Redan söndag...

Tycker det är torsdag och söndag hela tiden, torsdag jag säger -snart är det helg! Söndag -helgen nästan slut..

Jaja söndag betyder solsidan och är helt klart veckans tv höjdpunkt så alltid nåt! Annars inga planer för dagen, pissväder och trött som en jag vet inte vad.

Igår kväll stod Melodifestivalen på tv tablån och jag tyckte nog att vem som vann var väldigt förutsägbart, flickidol och en låt som fastnar direkt. MEN inte min favorit direkt, jag höll på Swinngfly jag. Gillade även Monikers låt, den är sådär glad. Men nej Me and my drum var bästa låten, dessutom hur snygg är inte Miss Bea i håret? Uh jag är avis! Och nog för att hon var snygg igår men i del finalen var håret ännu snyggare. Helt klart min förebild för nästa klippning.. 

På tal om hår, mitt hår är verkligen deprimerande!!! Hela jag för den delen,men mest av allt vill jag klippa mej. Nu och inte om sisådär ett halv år, men nej så mycket annat just nu så det kan jag glömma. Ska iallafall färga min utväxt på fredag vilket är bättre än inget. 
Min jävla garderob är deprimerande den med. Inte ett enda par jeans som jag ens i närheten av får på mej än utan går fortfarande runt i mamma jeansen som istället är för stora. Just nu känns det som mina gamla kläder (jeans) aldrig mer kommer att passa. Är ett par kilon kvar innan jag är tillbaka där jag började.  Fast får väl vara glad att åtminstone alla tröjor och annat passar även om jag gärna hade sett att jag kom i  några jeans också. Blöh! Vill kunna göra mej ordning och känna  mej nöjd men istället känns det bara hopplöst...

Nej usch, skulle kunna gnälla forever idag känner jag så bäst jag ger mej! Egentligen är det småsaker, men ibland blir man lite trött bara.

Nu ska jag dricka min 3e kopp kaffe och hoppas jag piggnar till så får vi se vart dagen tar vägen. Tror visst att det var dags för Wilde att vakna från förmiddags vilan med.


Kommentera
Postat av: beckis

Då hade vi samma favoriter igår! men ja, visst förstog man att erik saade eller danny skulle vinna..

2011-03-13 @ 12:12:50
URL: http://nogg.se/beetlejuice
Postat av: mli

m förstår hur du känner det !

Har samma tråkiga känsla med,, tråkiga kläder och inget känns direkt fint:/ö

Meen vår tid kmmer med ska du se,, då får vi känna oss fina och fräscha igen ;)



Gör den det ,,, jag velar fram och tillbaks om den passa tjej eller inte och tycer nog mest att den passa tilll kille,, det finns matchande filt till med :)



Ja det är verkligen tur!

Tycker det är sjukt att do får ha sånna priser och sen sköter dom inte tvättstugan ändå och centrifugen är trasig och sånt :S Dåligt!



Yes allt står på sin plats nu ,, skönt men är allt lite mör :)

2011-03-14 @ 11:05:27
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0