Måndag

Ny vecka igen, förkylningen är något bättre men istället har jag ont i ryggen. Solen lyser minst sagt med sin frånvaro, jag är trött. Ja det är som det är helt enkelt.

Wilde har lagt sej till med nya vanor han och har dom senaste nätterna sovit hela natten men ska då gå upp vid 5-6 tiden. Har inte kunnat bestämma mej för om jag gillar det eller ej, sjukt skönt med sammanhängande sömn men har dom senaste dagarna inte orkat vara vaken till längre än 21. Pensionärsvarning minst sagt! Men detta kan ändras fort så vi avvaktar och ser huruvida det blir en rutin. Han är fortfarande lite tät han skrutt ungen,hostar lite ibland och nyser. Inget värre och jag är glad så länge han slipper bli jättesjuk.

Annars inte mycket nytt, dagen idag har bestått av en massa telefon terror, har bland annat fixat hundkurs för Wilma och sen blev det en liten promenad med hund&bebbe.

Längtar till helgen då det blir barnmässan med Jessica,Emelie och alla barn. Ska även spana in barnloppisen på medis på lördagen och så ska det storhandlas mat nån av dagarna (älskar att storhandla, så skönt att ha allt hemma och en massa att välja på). :)



Kommentera
Postat av: Denisa

vad är det för hundkurs wilma ska gå? och vart? skulle vilja göra nåt sånt i vår!

2011-03-21 @ 20:18:51
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Kul med hundkurs. Här blir det också det hela våren, fast jag är instruktören då. ;)

2011-03-22 @ 07:21:45
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Denisa

Jaha på så vis :)



ja vi gick valpkurs och fortsättningskurs. Vad finns det här i närheten, är det bara kurser genom bruksklubben tro?

2011-03-22 @ 16:47:04
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: mli

Vad skönt att ni känner er piggare :)

Längtar med till heljen!! Ska bli jätte kul :)



Men ja skulle verkligen vilja ha massor med pengar !

Får sån köp lust när det känns vår ute :)

Då väcks lusten att förnya garderoben och göra om hemma och allt ;) hehe



Oki måste kolla Kappahl:)



Ja men sommaren är ganska schysst att återhämta sig på,, det finns ganska mkt fina kläder man kan ha då som tex klänningar och sånt,, sen är det ganska billigt att köpa kläder på sommaren :)



Ja det är verkligen skitsvårt att välja,, så fort jag hittat en och bestämt mig så hittar jag en annan och kan inte sluta kolla heller :)

Ju Ju Be har skit fina skötväskor! Funderar på att köpa en av det märket men som sagt vi får se :)



Smörjer som en galning ;)



2011-03-23 @ 10:24:25
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0