Klick klick

Lite shopping såhär på morgon kvisten, en mössa till bebben och ett par jeans till mej. Inga märkvärdiga jeans utan dom billigaste dom hade, har inte för avsikt att använda dom mer än ett par gånger för sen ska dom vara to big! Enda anledningen ens till att jag köper jeans i en storlek jag inte har för avsikt att ha är att jag vill ha ett par vanliga jeans till nästa helg, till helgen efter det och helgen efter den. Dop,kalas och mässa fast i omvänd ordning och då får man ju försöka klä upp sig lite :)


Och hur fint är inte grönt? Just love it. Och Wilde är så fin i grönt minsann!

Kommentera
Postat av: mli

Men dom jeansen var fina :)

Och mössan med! Jätte fin färg!



Ang. jackan/tröjan,, ja men det funkar verkligen bra med sån knallblå färg till det gråa och det livar upp hela plagget :)



Ja, blev jätte nöjd med sängen faktiskt :)

Är ju lite grejer till som måste fixas för att jag ska vara helt nöjd med hela rummet som tex en tv-bänk i samma färg,nya lampor, osv, men detta är en bra början iaf :)



Hehe tack för tipset :) Gratis är inte alls dumt:)

2011-03-17 @ 09:02:26
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0