En kråka kraxade

Precis som jag tyckte att nu borde förkylningen ge med sej fick den ny fart och igår låg jag på soffan hela dagen med feber halsont och allt annat som hör en förkylning till. Har totalt snytit sönder min näsa, har fått sår av allt jävla snytande och än verkar det inte ha nån ände. Och som om det inte vore nog har jag tappat rösten, jag är inte bara hes utan jag har verkligen ingen röst!! Så idag är min andra dag i tystnad, jovisst jag kan kraxande viska med den som finns i samma rum men förutom det, nej.. 
Åkte till ica förut och skulle ha frimärken, i kassan sen skulle jag säga vad jag ville ha. 10 frimärken kraxade jag. 3 frimärken sa hon. Nej 10!! 3 alltså sa hon och tittade konstigt på mej? Nej 10!! Som tur var blev det 3e gången gillt och jag fick min 10 frimärken.

Hoppas jag har fått tillbaka den tills på lördag annars lär jag få köpa en hörapparat till Jessica så hon har en chans att höra vad jag säger bland allt folk ;) Är inte lätt att göra sej hörd om det är massa väsen runt omkring. Efter mässan ska jag och hälsa på Therese i deras nya hus också, ska bli kul och se. :) 
Förövrigt väldigt gott med att det snart är helg igen, tycker om det jag! Särskilt sovmorgnarna som brukar bli. Dock inte på lördag med söndagen. Imorn vill ja ha nachos mys, eller ja måste inte vara imorn men under helgen vill jag ha det. Nachos är helg, samma sak med pizza.

Nej nu ska jag återgå till mitt städande så det blir klart nångång! Snart kommer hjärtat hem också och jag ska minsann laga en gulasch gryta idag har jag tänkt. Hoppas det är lika gott som jag vill minnas att det var när jag gjorde det i hemkunskapen i 8an.



Mysis med sina nya snutte från Go boken :)


Kommentera
Postat av: T

Usch, hoppas du blir bättre snart!

Och kul att du hälsar på till helgen!:) Ska försöka rota fram lite stolar så vi slipper ståfika!;)

2011-03-04 @ 06:41:51
URL: http://inganamnkvar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0