En bra dag

Vid halv tio imorse drog jag och bebben iväg mot barn loppisen på medis, mötte upp Jessica och in för att knö. Jisses jag skulle inte ha gått dit med vagn. Jag var en såndär som man svär över, varför i helvete....... Jo jag lärde mej min läxa. Men trots att jag var mest ivägen gjorde jag en massa fynd. :) Kom hem med sammanlagt 4 st bodys, 1 par byxor, 1 swettis overall, 1 helt ny ute-overall och 1 ny mössa. Allt detta för 100:- och det är superfina eller nya grejer alltihop. Massa glada kläder i härliga färger minsann. Var ju ute efter en bumbo också, fanns en men då blev jag snål. Ångrade mej när jag kom hem men då var det så dags.. :S

Efter vi hade varit där tog vi en fika på domus innan jag gick hemöver igen, bebben sov så gott när vi kom hem så tyckte det var synd att gå in. Tog en tur med Wilma och sen fick hon springa ute medans bebben sov i vagnen ute. Härligt! Har vart helt underbart väder och jag har inte haft jackan på mej nåt alls. Det är vår det! Resten av dagen sen har ägnats åt städ,tvätt och OC.

Just nu överväger jag att gå och lägga mej, yes halv 9 en lördag och jag skojar inte! Saknar några timmars sömn så..  
Imorn är det äntligen dags för barnmässan iallafall, och kanske en tur på bergvik med efter det.


Skrutten&hjärtat, det finaste jag vet!


Kommentera
Postat av: Denisa

hehe jobbigt att känna sig i vägen. Men det kan inte va lätt att förutse allt :)



Fick Wilma springa lös? Önskar jag kunde ha min helt lös men det är fortfarande långlina som gäller. Funderar på att göra linan längre.. har dubbelt så mycket lina hemma. hm hm

2011-03-28 @ 09:35:47
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0