Dop

Idag har jag ringt och bokat Wildes dop. Det är inte dags förrens i slutet av maj men lika bra att vara ute i tid så det blir när vi vill ha det. Dopet blir i kyrkan i stan, tyckte det var bekvämt med den eftersom fikat efteråt blir i församlingshemmet där. :)
Nu ska det iallafall planeras för fullt, jag älskar att planera! Vilka ska bjudas? är den stora grejen, as svårt ju! Vart ska gränsen gå, men man kan inte bjuda alla så gränser måste sättas.

Hursomhelst ska det bli jätte kul, jag längtar redan! Projekt nr 1 ska iallafall bli att pyssla ihop alla inbjudningskort. Det är kul det, men risken finns väl att jag tröttnar efter sisådär 10 kort...  

 


Kommentera
Postat av: mli

Kul med dop och slutet på ma är väll ganska bra tid ;)



Nej ag vet inte vad min bloggdesign håller på med,, verkar ju li nått knas med alla jag provar :S

Får prova en ny igen då :/



Ja det är jätte skönt att ha allt fixat !

Pappa hjälpte ju oss, följde med os till IKEA så då passade vi på att köp allt vi behövde :)



Ja den rosa dressen är jätte söt :)

Vet vilken du menar, har kollat på den dressen med,, finns jätte söta klder på lindex nu iaf i karlstad :)



Ja jätte gärna,, kläder kan man aldrig få för mkt av!!

Det tackar och bugar vi för ;)

Ska bli kul på barnmässan :D



Ska också köpa en med ställbart ryggläge :) Känns som dom är bäst:)



Vad är det för kläder då,,på maxi?

2011-03-09 @ 08:51:30
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0