Då var det dags igen då...

Sjuka IGEN! För fan hann ju knappt bli friska, det har gått runt runt här nu i en månad. Jädra baciller och virusar, jag som brukar vara sjuk max 2 ggr per år har nu vart det 2 ggr på en månad. :(

Skrutt ungen är en riktig skrutt unge just nu. Igår sov han mycket mer än han brukar, var ganska lugn och åt dåligt. Idag är han lite tät och ganska masig men han sover just nu. Lilla hjärtat, hoppas det inte blir värre iallafall. Jag själv har haft feber sen igår kväll,hostar och snorar. BLÄ!

Grinar över att sitta inne en sån här fin dag men vad ska man göra? Det blir OC race och massa mys hela dagen lång istället och så hoppas vi det är lika fint väder till veckan :)

Igår var vi ute på shopping tur, kom hem med en långärmad body,ett par glada byxor, en vit kortärmad body och en ludd fleecejacka. Fick oväntat besök av en gammal arbets kamrat igår också och Wilde fick nya sängkläder.
 På kvällen sen vart det nachos och tv mys med älsklingen som gällde innan jag däckades av febern.

Nej nu ska jag sätta på OC,hämta ett glas dricka och krypa ner i soffan.



Gårdagens shopping, underbara färger! Man blir glad av färger. :)


Kommentera
Postat av: mli

Men usch nej inte bli sjuk nu!



Sist gång du skicka en kommentar så var den tom!?



Krya på er!!

2011-03-19 @ 16:51:16
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Denisa

Men vad tråkigt å bli sjuka igen! Krya på er där hemma!

2011-03-20 @ 21:25:20
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: mli

Vilka härliga färger!!



Väntar som bara den tills pengar trillar in på kontot, då ska jag shoppa lite bebiskläder och prylar ;)



haha oj då,, ja det sved nog för henne ,, hur hon nu kunde räkna så fel !?!? :)



Oki,, hoppas dom passar :) Längtar jätte mkt efter ett par snygga jeans som man känner sig så där fin i :) Ett tag kvar tills dess dock ;)



Fast nu kollade jag så klart på nätet igår på andra skötväskor och såg en fin emmaljunga väska med så nu vet jag inte vilken jag vill ha längre :S hehe vi får se vad det blir :)



2011-03-21 @ 09:11:37
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch för att vara sjuk. Här är Engla febrig och snorig :( Såg i ett av dina tidigare inlägg att du köpt jeans...Jag vill med men här händer det inget på vikten. Går du ner i vikt av amningen? Dom säger att man ska det men det verkar inte funka ett dugg på mig trots att jag helammar :( Hoppas ni kryar på er snart :)

2011-03-21 @ 09:29:55
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0