Bland baciller och virusar

Fortfarande sjukstuga och verkar dessutom som älsklingen ska bli sjuk igen han. Wilde är fortfarande tät/snorig, hur länge är dom små det egentligen?
Jag själv snyter mej femtielva gånger om dagen och min stackars näsa är trasig! Sen i lördags har jag snytit upp 24 jävla förpackningar med näsdukar och 4 toarullar. Bara näsdukarna är liksom 240 snytningar, normalt det? Förutom det är det hosta, urkass sömn och huvudvärk.

Annars händer inte mycket här just nu och det för ovanstående. Men idag ska det bli en fika med Therese på hennes jobb. Gott och komma ut en sväng, imorn tänkte jag mej en promenad ner och hälsa på pappa om han är hemma. Till helgen står Karlstad och scrapmnässa med Jessica på schemat. Trevligt de! Ännu trevligare om det hade funnits lite pengar att bränna men men man kan inte få allt. Blir bra med en liten utflykt iallafall :) 






Kommentera
Postat av: Blomman

haha ja ! Den när jag trycker ihop brösten som aldrig förr ! haha !

2011-03-02 @ 17:35:37
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0