Uppdaterar

Okej det har varit lite dåligt med uppdatering så kanske dags nu? Så vad har hänt sen sist då? I tisdags träffade vi mammor&bebisar och hade en hel trevlig dag.


Skrutten som busar med söta Linus =)

I onsdags tillbringade vi förmiddagen med Jessica&Liam, fika och en promenad som avslutades vid höglunda, jag skulle sådär lite snabbt och smidigt ta mej från höglunda till annelund med hjälp av elljus-spåret och detta resulterade i att jag fick mer motion än behövligt för en hel vecka. Med andra ord gick jag vilse!! Haha.. Jaja dryga timmen senare var jag iallafall hemma.


På promenad

Vi fick ett paket från libero härom-dagen:

Blöjor, cd, våtservetter, strumpor storlek tokstora, badblöjor, babyvård, bindor, information och en värdecheck på 2 pack strumpor från Lindex. Jag tycker libero är grymt bra på att göra reklam för sig och dom är riktigt snälla med att ge bort så mycket olika saker. Dessutom får man alltid bra rabatter hemskickade,dom har libero klubben där man samlar poäng och får barnsaker (den fula älgen kommer från det). Ja dom är grymma helt enkelt! :) Dock är inte deras blöjor nummer 1 för mej men dom har iallafall en stadig andra plats :)

Midsommar "firades" med ett långpass på Nytorget. Gick på 16 igår och slutade 14 idag. Har sovit riktigt dåligt inatt, vaknat flera gånger för att kolla på Wilde och blivit lika rädd varje gång innan jag kommit på vart jag befann mig. Drömde mardrömmar gjorde jag med och det är aldrig kul. Annars var det ett trevligt jobbpass, trivs så jädra bra på det stället. Dock saknade jag mina hjärtan tokmycket! Dom firade midsommar hos Tommy dom och idag hade det blivit en tur till Farmor. Nöjd och glad skrutt de =)

Nu är älsklingen i Hillringsberg och jag sitter här jag, trött är jag och det kommer bli tidigt i säng. Skrutten busar&myser i babysittern och är på gång att somna. Underbara unge! <3 Ska leta lite kläder till han för han växer så det knakar och så sent som idag har jag petat undan 3 par byxor i strl 68 och häromdagen stoppade jag undan 3 par och än är han bara ägare till 5 par i 74 så det behövs verkligen. Sen får han allt stanna av lite tycker jag, 2 månader drygt på varje storlek så 74 kan vi väl illafall få ha i 3? Tack på förhand ;) Letar Gåstol också vilket verkar vara en oändlig djungel, har iallafall span på en som ser ut som en bil. As frän! Men även en helt vanlig från Carena. Den bil-liknande finns inte i lager men det finns den andra så får se vilken det blir..

Nej nu har jag väl tjatat klart kanske? Avslutar med en alldeles nytagen bild på mys-Wilde som kollar på tv:




Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

SÖta dom är!



Men oj va grejer från Libero, hur kom det sig att du fick detta? Vill också haaaaaaaaa ju haha



Jaaa så du jobbade på midsommar, ja det ger ju pengar iaf=)



Ha en fortsatt bra dag=)

2011-06-26 @ 15:43:58
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Christel

Å älgen är ju såååå fin, dom har bytt ut den till en känguru nu som vi fått. Men du ska vara nöjd med älgen! :)

2011-07-05 @ 23:38:36
URL: http://kikkel.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0