Underbart

Hur skönt är inte vädret? Jag bara älskar det! Synd bara att det ska vara så jävla varmt på nätterna, men man kan väl inte få allt antar jag.. Inatt har det varit sådär med sömn, jag vaknade vid 2 av att det var så himla varmt och orkade inte somna om. Vid halv 3 började skrutten masa sej, var jättevarmt åt han också och han vaknade tillslut så det blev att fixa mat sen somna vi om till strax innan 5.

Igår hade vi en hel trevlig dag med mycket tid utomhus, började dagen med en långpromenad och senare vid halv 2 åkte vi och träffade massa mammor&bebisar i furuskogs parken. Satt ute och fikade och snackade en massa, väldigt härligt :) Dock hade jag missat att vi skulle till furu och att vagnen skulle med för trodde vi skulle vara inne men det löstes sig med att Wilde fick låna Elliots vagn och sova en stund. När vi kom hem tyckte jag att gräsmattan skulle klippas så medans älsklingen matade och nattade Wilde gav jag mej på gräset, pjuhuu gav upp efter 1/3. För varmt! Målade halldörren istället och sen var det soffhäng resten av kvällen.

Idag väntar ännu en mammor&bebisar träff, idag är det dom "vanliga" mammorna&bebisarna vi ska tillbringa dagen med. Alltid lika trevligt det, fika på domus&promenad är det som gäller för dagen.

Ännu en bild på gosungen&gåstolen. :)

Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Mysigt med mamma/barnträffar...vill också gå på sånt men är svårt när man har flera barn, oftast anordnas väl sånt för första barnet? Eller detta kanske var gamla kompisar som möttes? Då är det ju också lättare när man är yngre..

Ja jag får va glad om jag kommer utanför dörrn hahaha



Ja det är härligt med pool! Kände jag va tvungen att införskaffa en sån..går inte att åka själv till stranden med fyra ungar..utsätter varken dom eller mig för det;-)



Kul med gåstolen! Kikade in på dom och det får nog bli en sån till Nikki frampå också=)))



Ha en bra dag i värmen!



2011-06-29 @ 08:40:05
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

ja jag får nog göra det..känner inte så många med bebisar dock hahaha får fråga dig då iafS sen kanske du känner vidare nån osv..ja blir nog bra, är ganska van att inte träffa nån ändå så hahaha tragiskt som fan dockS



Ja får bli en sån gåstol sen=))



2011-06-29 @ 09:34:03
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0