Testar

Idag kom gåstolen och såklart skulle den testas med en gång, och hej succe! Dessutom fick jag en blå, trodde inte det fanns men igår ringde dom och frågade vilken färg jag ville ha :) Företaget får verkligen högsta poäng, snabb leverans, att dom ringde om färg och dessutom en liten present i paketet. (en Baby i bil skylt, inget jag känner behov av men ändå väldigt snällt)

Såhär ska den se ut med lekbord, men Wilde lutar sig så långt fram så väntar med att sätta på de så han inte slår sig i ansiktet.

Även hans kläder kom idag och båda tröjorna och molo byxorna var tillochmed finare i verkligheten än på bild. Och allt var fint och jag är nöjd.  Men OJ så stora kläder. Blir inte klok på storlekar, dessutom så har tydligen märket Me too (tröjorna) en annan storleksordning. 74 är 9-12 månader enligt dom men enligt andra 6-9 månader. Jaja bättre med för stort än smått. Då vet man iallafall att han kommer att växa i det.

Nej ska avrunda här, har haft en bra dag men orkar inte sitta och skriva nu. Kanske kollar in till morgonen igen =)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0