Så var det dags

Japp såhär drygt 7½ månad senare ska det jobbas igen, iiiihh jag är faktiskt lite nervös. Dels för att jag inte har jobbat på stödboendet sen i augusti och för att jag överhuvudtaget inte har jobbat på flera månader. Men det ska bli kul just för att det är stödboendet och jag har saknat den härliga personalen och dom boende. Och nu jobbar jag verkligen på mina egna villkor och så lite/mycket som jag vill. Har tre pass på sammanlagt 4 dagar denna månaden och nästa månad 6 pass på lika många dagar. Grubblar lite på om 6 pass var för mycket men i längden är det sex dagar till som jag kan vara hemma senare.. Det är det jag har på stödboendet för sen i augusti är det dags att dra igång på heltid på min vanliga tjänst och 2½ vecka innan det är jag helt ledig igen med mina hjärtan. Blir bra detta minsann =)

Nä nu vaknade min skrutt så ska busa med han istället, hoppas alla har en fin dag i solen och alla får riktigt kul i Hassleparken ikväll för tror minsann det är där alla ska vara eller?



Kommentera
Postat av: Mli

det är inte så dumt att spara några mammadagar och dessutom få lite extra klirr i kassan :)



Nej det är ganska tråkigt att få stå ut med dom dära men hoppas att det blir för en väldigt begränsad tid !!



Skönt med sommar ;)

2011-06-04 @ 18:50:25
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0