En trött måndag

Jag är så trött så trött, trött pga av förkylningen, trött för jag har ont i ryggen och trött pga av värmen när vi ska sova (nä jag gnäller inte på värmen ute, bara på den i sovrummet). En fundering jag har är ang bordsfläktar/små fläktar, hur känsliga är barn för att sova i samma rum som en? Om man tex skulle ha den på golvet så det inte finns chans till nåt direkt drag men ändå så luften rör lite på sig sovrummet. Har haft fläkten igång innan  vi ska sova och stängt av den men det tar 2 minuter så är det varmt igen efter. Vill inte utsätta Wilde för nåt drag eller så men han är ju också jättevarm på nätterna och han sover redan utan vare sig täcke eller filt utan har bara pyjamas..

Förövrigt känns det som min näsa är gånger 10 i storlek, varför ska jag bli så jävla snorig så fort jag blir sjuk? Det är skrattretande löljigt hur snorig jag blir. Jag har lyckas med bedriften att snyta upp så gott som allt toapapper som vi har köpt och som vanligtvis räcker hela månaden.. Tröttsamt!

Nä nu tar vi nåt roligare istället, jag ska tatuera mej sen!!!! Iiiii vad roligt, ska göra bakgrund till svalan på benet och jag tror det kommer bli riktigt snyggt. Vill göra en Wilde tatuering också men det får bli nästa det. Bestämde mej för att jag skulle göra en tatuering eftersom jag får såpass tillbaka på skatten, det mesta där kommer dessvärre gå till dom vanliga utgifterna såsom mat&räkningar men denna ville jag göra nu så då får det bli så =) Blev lite spontant idag sådär, hade tänkt mej till fredagen eller så egentligen men idag blev väldigt bra det med. Lägger upp bild ikväll =)


Kolla denna duktiga kille då? Jädrar i min låda vad stolt jag blev när han kunde själv! Dricker sempers pärondryck i lilla nappflaskan. Dock ska ha allt få sig en annan flaska som inte är så stor och klumpig.

Strävar och försöker med nappen men den hamnar bara "bak&fram" hela tiden.. 

Och här snackar vi avslappnad sovstil =)



Kommentera
Postat av: Mimmi

Hej.

Jag tror inte att de är någon fara så länge inte fläkten är riktad mot barnet. Jag har också tänkt köpa en fläkt på fot & ha i min dotters rum & då ha "ryggen" mot henne så hon inte får något drag på sig. :)

Mimmi

2011-06-06 @ 10:35:01
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja möberna är inte billiga direkt.

Fredag tror jag skulle passa mig ganska bra.

Inget speciellt bestämt än iaf :)

2011-06-06 @ 12:17:28
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0