Telefonförsäljare, får dom bete sig hursomhelst?

I onsdag fick jag ett nästan obehagligt samtal. En tjej från Göta energi som ringde. Jag sa med en gång att jag inte var intresserad, men hon gav sig inte som dom vanligtvis gör. Ställde frågor och jag fortsatte att säga att jag/vi inte var intresserade. Hon bad att få numret till min sambo istället. NEJ vi är nöjda med det vi har idag. Hon ifrågasatte varför hon inte fick numret och blev spydigare och mer uppkäftig ju längre smatalet gick och tills slut HÖJDE hon rösten mot mig. Då var det HEJ DÅ! och lägga på luren som gällde.
Undrar om dom verkligen får bete sig på det viset? Är det så dom beter sig mot exempelvis gamla? Hota sig till avtal kanske? Den tjejen borde helt klart inte jobba som telefonföräljare och med det beetendet/bemötandet skulle jag aldrig ens kunna tänka mej att byta till det företaget om det nu skulle vara aktuellt. Skulle heller aldrig rekomendera det om man hörde någon säga nåt om det utan skulle istället berätta om det samtalet.

Bra reklam för dom va? Jag kan nog knappast vara ensam om att ha råkat ut för henne..





Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Den borde byta jobb omgående...jobbar man inom serviceyrket får man itne bete sig som henne!

Vi bytte till Göta Energi men har ångrat oss tror jag, så jag får väl ringa dit o prata med dom..hoppas jag INTE får prata med henne då;-)



va har ni för elleverantör nu?

2011-07-17 @ 15:24:41
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0