Kalas

Gårdagen blev helt klart lyckad, salladen smakade MUMS och räckte till alla. Tårtorna var minst lika lyckade men jag borde ha gjort 3 stycken. Jaja jag hade kakor och annat gott så alla fick ändå. Tyvärr glömdes kameran bort och blev inte alls många bilder tagna. Tråkigt! Men så gör jag ju jämt, så fort jag är mitt uppe i och gör nåt så glömmer jag bort den. Hela dagen avslutades senare på Tuppen med en Rosa panter, huh vad jag njöt av den! Var minst sagt hundra år sen sist jag drack en Rosa panter. Tack till ALLA som gjorde dagen så fin, ni är guld värda =)

Vad fick jag i present då?

Presentkort på HM av Emelie m familj
Presentkort Affection av Jessica
Presentkort Lindex och duschcreme&lotion av Michaela
Presentkort Bergers av Älsklingens föräldrar
Pengar av Mormor
Trisslotter av Tommy m familj (vann 25:- :D)
Jättefin utomhus ljuslykta i metall & en svart/vit paj-form av Maria m familj
Kosta Boda stor rosa/lila skål av Ewa m familj
Nivea set m lotion,creme&duschcreme i plåtburk av Linnea
Pengar av Mamma&Bror (dom jag shoppade upp på HM i fredags :))












Kommentera
Postat av: Mli

Vad kul att du blev nöjd med dagen :)



Blev en del pressentkort :)



Glömde ju kameran helt jag, lite tråkigt :/



2011-07-04 @ 10:40:22
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0