Hipp hipp hurra

Igår hade vi en toppen dag med Emelie&Nova i karlstad, fick tag på det jag skulle ha på Ikea, storhandlade på Maxi och bäst av allt tokshoppade på HM. Det var galet mycket rea och för en gångs skulle hittade jag hur mycket som helst med bra kläder. En vit klänning, en beige klänning, blå-vit randig klänning, grå linne/tunika, vitt linne, puder och till Wilde blev det ett par fina mjukisar, ett par shorts, en linne body och en kortärmad body. Var en mycket nöjd Sandra som lämnade HM igår kan jag lova. ;)

Idag laddas det för kalas, jag har redan hunnit med lite städning, gjort pastasallad, badat bebis och plockat&fixat. Kvar att göra är att skura golven, bada mej själv, bolaget, hämta Emelie m familj, plocka jordgubbar och slänga ihop ett par tårtor. Mums!

Tror detta kommer bli en bra dag minsann, trots regn och gråväder. :)



Kommentera
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-19 @ 22:22:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0