Ett par fina dagar

Igår vankades det som nämnt babyträff i kila, till slut blev vi bara 3 stycken men vad gör det när man har trevligt? :) Malin bjöd på pastasallad&blåbärs paj och vi tjatade bort några timmar utan problem. Fick även med mej en vinteroverall till Wilde hem, jättefin tycket jag den var och till ett väldigt bra pris minsann. Marinblå luddfleece med röda sömmar. :) Nästa gång blir det träff hemma hos Therese i Vbro.


Wilde och söta tjejer.

Efter vi hade kommit hem igår kom mormor hit med en bananlåda svamp, så jag tvättade och kokade svamp halva kvällen, gav dessutom en kasse till älsklingens mamma igår och Jessica fick idag. Vi har frysen full, gottit! Igår kväll gjorde älsklingen goda grillspett och sen somnade tant. ;) Vaknade av åskan inatt och fi fan! Tycker inte om det.. Fast jag måste ju berätta exakt hur knäpp jag var när jag var upp och lagade välling, det blixtrade ute och jag visste då inte att det åskade så min tanke var då -Vem är det som tar kort i trädgården? Sen small det och jag fick inse vad knäpp (trött) jag var.

Idag var det äntligen dags att träffa Emelie och Nova igen, inte setts sen mitt kalas så det var efterlängtat. Lilla skruttan växer och blir så stor så. Och Wilde blir enormt stor så fort vi ses, känns overkligt att han har varit liten också. Vi fikade iallafall och så blev det en promenad. Skrutten fick inviga en Emmaljunga vagn som Emelie hade fått av en släkting och jag blev liiite kär. Ny vagn kanske man skulle ha? Nä tror jag får stilla mej, är ju inte fel på den vi har så men denna var så bra! Passade Wilde perfekt och löjligt lätt att köra. Vi har bestämt oss för en shoppingdag igen också, det är vi duktiga på de! Och trevligt är det. :)



Underbara ungar ♥

Hem sen och har mest inte gjort så mycket, bara varit! Ätit nachos och nu har jag suttit och tradilerat lite, älsklingen har lagt golvet uppe i biorummet. Är så skönt för allt som blir gjort och klart här i huset. :)

Nu ska jag avrunda här, hoppas alla har en bra helg!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0