Uppdatering

Okej Project vräka bebis, hur går det? Tog en lång vända i skogen med hunden, pulsade i snön och tog oss igenom turen men väl ute på kila vägen ville jag så smått dö men det var bara att knata på det för var ju tvungna att ta oss hem med ;) Väl hemma sen, lite tvätt och vi åkte och handlade. Tillbaka hem, bakade bullar, tog hand om disk och dammsög nedervåningen. Kvar att göra, ännu lite mera disk och tvätt, kanske även skulle skura medans jag är i farten? Blev städbehov efter bakandet trots att jag sa att det var ganska rent imorse...

Men resultatet då? Ja inte fan verkar det fungera än iallafall. Jag har dock väldigt ont, typ i fötter, ben och knän. Höfter och ryggen vilket var precis vad jag var ute efter. Dessutom skrattretande ont i handleden. Hej å hå! Håller tummarna för natten nu annars lär jag ångra mej bittert imorn! Men hunden är glad och bullarna goda så nåt bra ifall nu inte vräkningen lyckas.. 
Vad ska vi testa imorn då? Soffläge? Godis? :) 
Nej men en tur på stan ska det bli iallafall, shopping på apoteket som bär emot! Lär gå en 300:- till där imorn och om bebis inte kommer inom 5 dagar får jag även iväg och få mej mera järntaletter i slutet av veckan. Så snälla liten, kom nu! Lovar att köpa jätte fina kläder åt dej för dom pengarna istället om du kommer i natt. :)



MUMS!


Kommentera
Postat av: beckis

nää, jag tror på 5e jag.. :)

2011-01-02 @ 19:07:08
URL: http://nogg.se/beetlejuice
Postat av: Mli

MM goda bullar:P

Håller tummarna för att bebis kommer snart:)

Vilken lycka:)



Hehe okej var det så simpelt;)

Jaja då måste jag fixa det nu när jag vet hur:)

Tack för hjälpen:)

2011-01-03 @ 07:37:15
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0