Söndag!

Inatt har det varit en inte jättebra natt, bebbe som sovit oroligt,vaknat ofta och varit svår att få och somna om. Samma sak imorse då han annars somnar om efter frukost eller sover jätte länge på morgonen. MEN sen när jag lämnade över och bestämde för att gå och duscha så somnade han hos sin pappa och nu sover dom bägge två så mysigt så. Mina fina killar <3
Jag har tvättat för ovanligehetens skull, varit ute med Wilma och gett henne en omgång med borsten och grejat med lite allt möjligt. Städat garderoben också, har "bara" en säck med kläder jag städat bort nu. Har dessutom plockat fram alla mina gamla kläder och plockat bort mamma kläderna.

Känner verkligen att jag har så mycket intressant att skriva om, INTE! Men men thats life just nu, nu är det iallafall snart en ny vecka igen med lite mer händelser. Imorn är det som sagt dags för BVC, jag ska köra bil ensam bebben imorn. Nu är jag en tönt igen men det är jag nervös för. Tänkt om han blir jämt tvärförbannad och jag kan inte hålla koll på han bak? Måste få bortkopplat airbagen på nån av bilarna snart vill ha bebben fram, men då måste vi bestämma på vilken bil först också. 

Nej om man skulle slänga på lite kaffe och överväga lite frukost? Kände mej nog lite hungrig....





 

Kommentera
Postat av: Jessica

Men köp en sån spegel som du sätter där bak så ser du honom hela tiden. De kostar nog bara ett par hundralappar. Vi ska skaffa oss en sån snart tror jag :)) Sen är de ju lite söta också :)

2011-01-24 @ 05:41:57
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0