Scrapbooking

Igår beställde jag scrapbooking för presentkortet jag fick i julklapp. Blev mycket blått denna gången, hmm undrar varför? ;)
 Ett riktigt shysst ställe att beställa ifrån också, hade presentkort på 300:- och det gick på 309:- så skull betala in 9:- men när jag kollade mejlen imorse hade hon skickat ett mejl att dom 9:- behövde jag inte betala in. Inte för att det rör sej om mycket pengar vare sej för mej eller henne så tyckte jag det var snällt :)
Kristinas scrapbooking heter stället iaf och där fanns mycket kul och prisvärt!


Kommentera
Postat av: Denisa

Haha, men vad mysigt & bo på samma gata. Kan ju vara skönt om man behöver "akut" hjälp med något.

Aha ni blev inspirerade där. Tycker det är kul med lite nya namn. Wilde har jag nog aldrig hört innan direkt. Dock finns det en tjej vars blogg jag läser som har en dotter som heter Wilda. Tyckte det var jobbigt att avvänja WilMa till WilDa :P



Vad äre din kille jobbar med? Han jobbar i en annan stad?

2011-01-20 @ 10:13:11
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: mli

Men så har min dator gjort mot mig med! kanske är blogg.se som är lite knas:S



Tack för tipsen:)Yes, vi har egen tvättmaskin,,. Känns som det är mkt att komma ihåg,, och vill inte stå där sen och ha glömt nått ;) Hehe kontrollbehov



Ja precis, men dom vi köpte den av hade köpt den till sin dotter förra året för att överraska henne och då hade hon redan hunnit köpa en annan så då blev den ståendes bara:)

Blir lite mera pengar över till det andra som ska handlas,, och det känns lite kul att kunna köpa den spjälsängen jag vill ha och det skötbordet jag vill ha och så,, slippa behöva tänka på att nej den är för dyr och så:)



Namn,,, jadu vi vet inte än,, inget bestämt,, men tycker om Lyckeli/Lycke men det gör bara jag verkar det som,, så det går bort,, Maya,, Meija/meya,, Lo..

Nej jag vet inte,, har inget som känns så där extra fint,, vill ha nått ovanligt helst också:)

Tip, kankse!?

2011-01-20 @ 10:36:39
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0