Inte den heller...

Nej inget resultat av ananasen, förutom en jäklig god stund när den skulle ätas. Har nog aldrig ätit en så god ananas någonsin och det fick jag "äta upp" igen sen med resultatet halsbränna gånger värre än vanligt. Tack och bock, har ungefär en 1/3 ananas kvar och känns som jag borde låta bli att äta upp den dessvärre. :S Nej från och med nu tror jag att ingenting sånt där fungerar, inte pulsa i snö, gå långt, färdknäpp, trappor, städa, baka bullar, ananas... Eller ja jag vet ju inte hur det är med att klippa gräsmatta, min mammas förslag som hade funkat för henne men jag kontrade med att jag inte tänker leta upp gräsmattan för att klippa den så de så!

1 dag kvar nu, en dag kvar till detta datum som har varit så stort dagen D liksom. Nu helt plötsligt är magin 10 januari borta, puts väck, finns inte längre.. Känns istället tomt? Liksom inget att se framemot utan bara en otålig väntan på en dag som man inte vet vilken den är. Okej hel skum beskrivning men försöker sätta ord på känslan jag har. För egentligen är ju inte 10e den bestämda dagen utan bara en ungefärlig dag trots att det hela tiden har varit den 10e man säger. Hursomhelst så kanske jag ska göra precis som mina 2 vänner som fick på BF? Hoppas det! Vill dessutom inte att älsklingen ska börja jobba igen imorn, vill allt ha han kvar hemma hos mej och isåfall blir det ju tillochmed hemma hos oss :)

Ingen som har några roliga förslag på namn? Lite ovanliga, halvgammla utan att vara gubbiga/tantiga.

Förslag mottages gärna, alltid kul att få inspiration. Killnamn tycker jag är svårast, har ett på lager. Medans jag tycker att tjej namn är busenkelt men med ett litet problem och det att vi inte gillar samma slags namn när det kommer till den biten. Jag vill ha en Villemo, har velat ha en Villemo sen många år tillbaka men är dessvärre nedröstad av alla??? Får jag ingen Villemo vill jag ha en Irmelin men samma sak där konstigt nog? Mellan namn till tjejer har vi iallafall en bunt, Linnea,Lilly och/eller Svea. Till kille inga mellan namn, mellan namnen ska komma från släkten tycker jag men hittar inget bra.


Kommentera
Postat av: mli

Ja det skulle vara skit skoj att få åka lite:)

Sist gång jag åkte tror jag var när vi var i säfsen:)

Så länge sen:/ Kul var det med;)



Ingen bebis på g än?

Du får höra av dig när den lilla/e behagat att komma ut;)Även innan med så klart;)



Ja det var det:) förstår att du längtar till vanliga garderoben:)

Var inte å himla länge se jag fick överge min så saknar inget än;)



Ja det såg jätte fint och bra ut:) Smart:) Och sen var de ju inte så dyrt heller:)



2011-01-09 @ 13:04:00
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: wero

Tjejnamn: Norh, nora, villemo, lilly, agnes



Killnamn: Noel, viggo, mellwin, max,edwin,



Kommer inte på några mer..:)

Hoppas "lillen/lillan" kommer snart!

Kram

2011-01-09 @ 19:45:35
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: wero

Tjejnamn: Norh, nora, villemo, lilly, agnes



Killnamn: Noel, viggo, mellwin, max,edwin,



Kommer inte på några mer..:)

Hoppas "lillen/lillan" kommer snart!

Kram

2011-01-09 @ 19:46:27
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: wero

Tjejnamn: Norh, nora, villemo, lilly, agnes



Killnamn: Noel, viggo, mellwin, max,edwin,



Kommer inte på några mer..:)

Hoppas "lillen/lillan" kommer snart!

Kram

2011-01-09 @ 19:46:36
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: mli

Haha ja just det ja,, det hade jag glömt bort faktiskt:D Ja det var skoj:D



Ja,, antar att jag kommer sakna den om ett tag;)

Känns ju ganska onödigt att gå och köpa nya tröjor/kläder när man är i slutet kan jag tänka mig:)



Men åhh det måste ja kolla upp:) Ska köpa spjälsäng nästa månad och sen månaden fetre det får de bli skötbord,, försöker få micke lika "vill ha det skötbordet" som mig men jag vet inte det funkar;) Har iaf fått han till att tycka om samma vagn som jag vill ha;) hehe;)



Hoppas på en bra och händelserik dag:)

2011-01-10 @ 08:57:06
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: linnea

några namn :))



selma

patricia

alice

kristina

sonja

alva

martina

claudia

kim



lucas

linus

elias

zack

robert

vincent

jesper

kim

2011-01-10 @ 20:25:13
URL: http://birdwing.blogg.se/
Postat av: wero

Hmm är du och föder nu eller???

2011-01-10 @ 23:33:51
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0