Ananas effekten?

Lördag idag, dagen har liksom försvunnit i nån slags dimma. Vaknade halv ett????? Jätte likt mej, right? Nä nästan skrämmande men ja jag sover nog för att jag behöver det. Efter att ha rastat hunden och fixat en fin fin frukost intog jag soffan och plöjde igenom dom sista avsnitten av Brothers&Sisters så nu återstår att se om älsklingen kan trolla hem säsong 2 åt mej för har precis insett att jag nog måste ha 2an men min ekonomi säger dessvärre stopp.

För en stund sen var vi och handlade på ica så ikväll står Nachos och filmmys på menyn, en stor påse lösgodis till det och en ananas. Ananas ska tydligen kunna sätta fart på det hela så jag tänkte att jag väl testar ännu en metod. Hmmpf? Jaja vet inte hur mycket allvar det kan ligga i det men anansen kan ju inte direkt gör någon skada. Så nu håller vi tummarna!! :) 





Kommentera
Postat av: beckis

tycker det låter helt underbart att sova så länge! passa på medans du kan ;)

2011-01-09 @ 00:34:21
URL: http://nogg.se/beetlejuice

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0