Söndag

Natten har inneburit lite sömn och mycket spy (mer än vanligt alltså), härlig natt minsann! När klockan var kvart i 4 bestämde sej bebben för att nu var det minsann inte natt längre. Vid sju vaknade älsklingen till och tog över, jag somnade på sisådär 2 sekunder och bebben likaså tror jag. Eller så drabbades jag av dövhet för hörde inget mer, vaknade igen vid nio och var betydligt mycket piggare.  
Idag väntar en hemma dag, alldeles för kallt för att vi ska sticka ut näsan utanför dörren. Jag ska tvätta x antal maskiner tvätt, laga kallops och slöa framför tven. Dricka kaffe och äta bullar med, mums! Invänta kvällen och Solsidan.

Igår fick vi besök av älsklingens mamma och syster med delar av sin familj. Jätte gulliga Markus hade sytt en nalle till Wilde i slöjden. Hur sött? Av Maria fick han en skylt att ha på sin dörr när han får eget rum. "Här bor en prins" Fick även en påse med kläder från en av hans andra systar i Grums. En massa användbart i storlek 62&68. Bla 3 pyjamaser i 68, gissa hur gött att slippa köpa så många när det är dags för den storleken? Jag tycker det är dyrt och tråkigt att köpa då dom kostar runt i kring 100:-/st och man åtminstone behöver 5-6 st. Vi behöver iallafall det då det går minst 2 per natt... Nu har vi förresten fått så mycket kläder i 62 att vi egentligen inte skulle behöva nånting mer! Vissa saker har vi snudd på för mycket av. Men jag saknar tunna byxor, glada färger och ljusa färger och sisådär minst 3 pyjamser till så det kommer att shoppas ändå. :)

Igår bokades Me&I party också, lördagen den 2 april blir det av på eftermiddagen. Kommer skicka inbjudningar om nån vecka här,känns lite tidigt än men jag ville att det skulle bli när jag ville så var bäst att boka i tid iallafall :) Har förövrigt tok många helger uppbokade under våren, vad hände liksom? 






Kommentera
Postat av: mli

Ja men det behöver inte bli så dyrt :)

Laga god middag och tänd lite ljus,, om ni får tid vill säga :) Mys och uppskatta varandra ;)

Rosor och ett fint kort med några fina ord betyder mkt:)



Hehe ja hon, wilma såg jätte rolig ut på kortet ;)



Okej men ska prata med mamma och bestämma med henne under veckan nu så kan vi bestämma tid och så när jag pratat med henne :)

Och förkylningen verkar vara på väg att släppa så smittar nog inte till heljen och så har de gått över 2 veckor sen jag blev de så det är nog lugnt :)

2011-02-14 @ 09:32:13
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0