Om lite allt möjligt

Inatt fick jag ihop 3 timmar sömn i tre omgångar så imorse kände jag mej mer eller mindre slut som människa när klockan var sju och bebben var helt otröstbar och inte trött. Men som genom trolleri somna han liggandes på mej för andra gången och det vara bara för mej att slå igen dom blå och sen sov vi i över tre timmar till. Underbart!!! För övrigt så har vi börjat med Minifom droppar till han eftersom kvälls ledsamheterna inte ville ge med sej. Pratade med Bvc sköterskan igår morse och hon tyckte det var en ide. Så nu ska vi se till kvällen om det blivit bättre. Hon sa att effekten skulle komma efter cirka ett dygn. Hoppas verkligen att det ska hjälpa för märks att han har ont, skillnad på gråt och gråt om man säger så. Förövrigt älskar han dropparna, smackar och smaskar när han får dom.

Vad händer annars? Inte mycket och idag händer ingeting alls. Har haft Sandra här en sväng mitt på dagen, drack cola,käka kakor och Wilde fick present :)
Imorn ska vi och skriva på faderskapet för Wilde på hermes. Annars ingenting annat planerat dom närmaste dagarna.
































Igår fick jag en stor bukett med röda rosor av älsklingen <3



Just det idag fick jag mitt Buzzador paket, så nån som är sugen på att vara med och testa? Hojta till =) Bepanthen för bebisar är det som gäller.


Kommentera
Postat av: Virrpannan♡

Minifom vet jag har gjort susen med mina ungar med! Hoppas det hjälper på Wilde=)



Jag testar gärna Bepanthen om jag får=) Dock först om 4 veckor då..men annars gärna=)



2011-02-01 @ 17:26:57
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Jessica

Nej, så långt tänker nog inte vi vänta.

Blir i april tror jag.

Nja, kommer inte ihåg riktigt, men vet man en helg är det ju bra att boka i tid, så man är säker.

Ska man låna församlingshemmet efter dopet, kan det nog vara bra att vara ute i tid, för det används nog av en del församlingar tror jag.

Du ringer bara till pastorsexpiditionen.

hör av mig sen, när hemmet förhoppningsvis är lite lugnare :)

2011-02-01 @ 17:40:18
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Denisa

Vad är miniform droppar? :)



Ica maxi brukar vara bra, tur att det ialla fall finns!

Ja jag har funderat på något färgschampo eller inpackning som jag köper hos frisören när jag är där. Gjorde den en gång när jag färgade rött. En gång i veckan tvättade jag då håret med en röd skummande schampofärgning typ som gjorde det jättefräscht.

2011-02-01 @ 17:49:43
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Jessica

Näe det är gratis. Är ju bra att det finns allt där också. Ljus fick man ju inte låna, men det gjorde ju jag ändå! ha ha

Nja, jag har också fått lappar hem om sånt.

Men jag gillar inte riktigt att sitta och sjunga om Jesus och gud, inte ens för mina barn.

Annars finns ju Hörnan som jag har tänkt på, tror int att det är nåt religöst tjosan där, men jag kommer inte ihåg vilka dagar och tider det är.

Men det går la att kolla upp, skulle vara lite roligt att gå dit, men jag går nog helst inte själv! ha ha

2011-02-01 @ 18:51:04
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj, jag kommer inte ihåg vad det kosta. Vi hade ju tre stora smörgåstårtor, men sen blev det ju en enkel dessert, som du kanske minns :)

Men smörgåstårtorna kosta la 1500:- , så kanske 2000kr ev. lite mer. Dricka och kaffe m.m kommer ju till, så det är skönt att slippa betala hyran också :)



Nej jag vet ju inte direkt hur det går till, men tyckte att det stod på nån lapp att "vi sjunger om jesus" m.m och jag vill inte riskera att bryta ihop bland en massa troende människor! ha ha



Ja jag ska fråga en tjej som jag tror vet dagarna :)

2011-02-01 @ 19:23:23
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej, imorgon ska jag till Karlstad med mamma, men torsdag är jag ledig. Lämnar Nova på dagis kl 9, så det passar mig bra runt halv tio.

Har ni vaknat till liv i Annelund då?

Kanske kan ta en domusfika efter? :))

2011-02-01 @ 19:27:18
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja vill gärna vara med på bepbanthen =) Är storkonsument på de då lillan har eksem och blivit mjölkallergiskt så ja hjälper dig gärna och testar =)

Ja ska till hörnan till veckan om ni vill dit.

2011-02-04 @ 12:38:21
URL: http://elinochlollo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0