Lilla skrutt unge

Wilde har fått sin första förkylning, stackars liten. Började vid tolv inatt men han har sovit förvånande mycket och i tre timmars pass vilket brukar vara 2 timmar annars. Även sovit hela förmiddagen så är väl förkylningen som gör det. Han snorar,snörvlar och nyser så nappen flyger. Men han är ändå på bra humör det han är vaken och har inte gråtit på hela dagen. Vi skulle ha varit på BVC idag och efter det fikat med Malin men ville inte ta med han ut i kylan när han inte är pigg så vi myser hemma idag och antagligen likaså imorn med så hoppas vi han är frisk sen! :)


Nu ska sätta mej och roa mej med att lägga in räkningarna och se hur många miljoner jag går back och när jag är klar med det ska jag slänga ihop nåt lunchigt. Sen väntar jag på eftermiddagen, bra på tv och att hjärtat ska komma hem.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0