Ändrade planer

Inget Hörnan idag för Jessica är sjuk så det tar vi till veckan. Istället tog vi oss en extra tur till sängen, bebben hade somnat i babysittern efter frukosten så jag ställde helt enkelt babysitter i sängen och han sov gott och jag med eftersom inatt var det inte somna 00 vakna 02 och 05 som gällde utan det var somna 00 och vakna 01, 03 och 05. Puh den vanan vill vi inte ha!  

Helt plötsligt har jag ingen ursäkt till att inte städa längre heller, har liksom haft nåt varje dag som jag skyllt på men helt plötsligt så nej har jag inget att skylla på. Innebär det att jag måste städa? Ellerjajustdejagglömdeattjagnogmåstegåtillicaochköpalösgodis. Eller?  Hmm...Fast man kan gå till Ica och städa samma dag.. Jaja vi får se..


Mina <3an. Mums säger Wilde om sina droppar.


Wilde minen, tydligen gjorde jag samma min som liten. :)


Finaste ungen och finaste vovven


Kommentera
Postat av: Lollo

ja brukar försöka vara där på torsdagar då man sjunger och de tycker ja ä roligt och ELin med =)

Bra att ja får testa ja har nappar från buzzador om du vill testa de är bara rosa hjärtan kvar men om du vill så får du =)

2011-02-04 @ 12:46:28
URL: http://elinochlollo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0