Wildes julklappar


Från Sandra&William


Från Emelie&Nova, lite kul att jag beställde nappar från namnnappen till Nova och Wilde fick ett presentkort därifrån. Vi tänkte till lika där =)

 

 

Han blir bortskämd av faster Ewa med familj, xylofonen var nog dagens bästa för han vart helt tokig i den  =)



Av farmor&farfar fick han denna.


Dom här julklapparna kom från faster Maria med familj.



Och allt detta kommer från Wildes morfar&Ingela.


Denna lastbilen kommer från farbror Leif.


Bild 1 från sin morbror och bild 2 från gulliga Linnea.


Från gammelmormor kom detta :)


Och detta fick han av sin moster.



Och från oss.... Första julen är faktiskt första julen ;)



Mer julklappar kommer senare, skulle visst få av Christoffer&Tomas och av min faster till veckan. Och förutom detta fick han även 100:- av sin mormor. Inte så stor ide att ta kort på en peng tyckte jag ;) Han har fått så himla mycket fina saker så det är galet! Älskade fina unge <3 Han egna favorit var helt klart Xylofonen, han är jämt tokig i den. Men vet att alla saker kommer att komma till användning och kläderna han fått är så fina. Tack allihopa.

Tilllägg 28/12, nu har han fått alla sina julklappar och här kommer dom:


Från min faster


Från Thomas&Christoffer





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0