Tisdag

Igår var vi på badhuset, till en början var Wilde väldigt skeptiskt och gnällde och höll hårt i mej men efter en stund upptäckte han att det faktiskt var ett ganska kul ställe att vara på. Helt klart en uppskattad sak att hitta på så vi går dit redan på fredag igen. :)

Igår kväll var jag på teammöte hemma hos Malin, kom än en gång hem med massa kul. Saker jag jobbat mig till, en sak som jag vann och en gullig julkapps påse från Malin. Nu är jag taggad inför januari för visst ska jag kamma hem en massa saker då med! :)

Gårdagskvällen avslutades med ett par avsnitt Sons, uhh bra det är! Väldigt nöjd med det köpet!

Denna dagen började med att jobbet ringde och väckte både mej och Wilde, svarade inte så vet inte vad det gällde men med tanke på att jag är föräldraledig så borde jag inte bli väckt halv 7 på morgonen.. 

Denna dagen ska iallafall tillbringas med att göra inte mycket alls, ska försöka hitta energin och ge mej ut på en långpromenad. Skulle egentligen ha varit på kalas för Liam som fyller ett år idag men storasyster Nova är sjuk så kalaset är framflyttat. 

Imorn blir en dag i full fart, ska till Karlstad med mormor. Sally ska till vetrinären och steriliseras ungefär samtidigt så får sticka och hämta mormor, åka hem igen och hämta Sally och iväg och lämna henne. Iväg till Karlstad lite snabbt och sen hem igen för att hämta Sally och sen köra hem mormor igen. Inte riktigt som jag hade tänkt mej men jag hade inte planerat in att Sally skulle till vetrinären när jag planerade med mormor. Men det ska nog gå :)



Kommentera
Postat av: Gitsie

Gällde säkert K/G, var nog kris där idag. T.o.m A-K som är ordinarie ringdes ut.

2011-12-06 @ 11:23:04
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0