Önskelista!

Ja jag vet julen är slut, men detta är min egna önskelista från mej själv till mej själv. HM har släppt sina vårkläder och det fanns inte alls hur mycket fint som helst, nä inte alls.
T-shirtSweatshirtbyxaByxaMössa2-pack pyjamas

Tänk så fint detta skulle bli på Wilde? Finns även en så fin heldress men frågan är om han verkligen behöver fler? Han har 4st i 86 redan....

Hittade nåt till mej själv också förresten
TröjaLinneLinne
Vill ha =)

Fast jag får allt vänta med att shoppa, får se efter Wilde har fyllt år vad han verkligen behöver och inte och sen bara köpa det som verkligen behövs för ungen har så himla mycket kläder nu. Fast det är ju så kul att köpa fina kläder till han.... ;) Men med tanke på att han redan har drygt host host drygt 25 stycken överdelar så.. Fast vem har sagt att man inte får ha mycket kläder? Inte jag iallafall.....


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0