Nu så!

Har inte kunnat blogga för sidan har varit helt rörig, men nu så ser det ut som det ska och jag ser vad jag skriver igen.

Torsdag idag och vi har en slappar dag, planen för dagen såg ut att vi bara skulle städa och plocka men Sandra skicka sms och fråga om vi skulle med till lekparken och det var inte mycket att fundera på. Röran lär inte gå nånstans så vi gick till lekparken. :) Kallt och uppfriskande och en hel nöjd unge som gunga gunga. Invigde nya overallen idag med och det var helt klart välbehövligt. Lilla plutten är fortfarande jättekall om både händer och fötter trots att han var rejält klädd.

Nu då? Har en här som grejar med pellets brännaren, verkar vara nåt krångel men håller tummarna för att hon fixar det! När hon har åkt igen ska jag försöka ta mej an röran, ska plocka en del på övervåningen, både med grejer och tvätt. Leta upp alla mössor och sånt med. Dammsög och skura nere gjorde jag imorse duktig som jag va men övervåningen skulle också behöva en omgång. I eftermiddag ska jag se om inte jag kan smita iväg till Kvarnbacken en tur, skulle vara fint och få lite färg.   

Igår var vi i Karlstad med mormor en sväng, fixade en julklapp och det är jag nöjd med! Annars var det mest mormor som shoppade och grejade.



Lilla plutt!




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0