Lördag

Denna dagen har tillbringats med Emelie och Nova, vi har fikat och promenerat. På promenaden fick vi även sällskap av Ingela, vi granskade hus och kollade in dagis. Härligt promenadväder och vi gick i nästan 1½ timme. :)

Nu sitter jag i soffan och latar, Wilde sover sen kl 18 och jag har grejat med lite sälj saker och idag jädrar flöt affärenra på för jag hann knappt lägga ut innan jag hade sålt de. :) Snart ska det grejas med mat, och så har jag bestämt att granen ska hitta upp. Denna ska kläs med Cupcakes, silver och rött. Tror det kommer bli alldeles rysligt snyggt!

Imorn är det söndag och vi åker till Karlstad för julklappshandling och storhandling. Tillsammans med alla andra 53069 personer och vi lär få trängas en smula men sen är det fix och färdigt och vi kan sätta oss och vänta på tomten.

Nu ska jag avrunda här, bjuder på ett par kort först bara.


Bild från idag, Wilde klappar på Nova som om hon hade varit en liten katt. ;)


Goa ungar i torsdags.


 
Titta mina gulliga små tänder! Och så roar han sig med bita ankan i rumpan så den piper ;)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0