God morgon

Usch idag är jag nåt alldeles jättetrött, varför vet jag inte för har sovit bra. Men men det botas iallafall med lite kaffe =)

Igår hade vi Ingela och min faster med familj här på fika och lite julklappar, Wilde fick kläder av min faster och Ingela hade med sej en rolig leksak från Tomas&Christoffer. Vi fick också en sån där rolig tvättmedels burk och en förpackning tvättmedel av min faster. Kan ju inte säga annat än att det kommer att bli en välanvänd julkapp! :P

På eftermiddagen sen fick det bli en tur och hämta ut Wildes födelsedagspresent och handla lite. På kvällen myste vi med Jägarna 2. Riktigt bra film!

Idag blir nog en ganska händelselös dag, tror jag åtminstone ska försöka ta mej ut på en promenad. Alldeles för mycke stillasittande nu, bläh!  Inte bra det så det får vi göra nåt åt idag =)

Nu är det dags att fixa frukost och kaffe!



Så snygga jeans!! Ja allt var fint, men jeansen gillade jag verkligen jättemycket!


Leksak!


 =)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0