En bra start på dagen...

...är INTE att upptäcka att man glömde köpa bröd dagen innan, trots att man var på affären för att ja just det KÖPA BRÖD! 

Jaja men förutom att glömma och köpa bröd igår gjorde jag lite annat trevligt, som att shoppa på Lindex med Jessica innan ordinarie öppet tid. Mellan 8-10 igår hade dom morgonshopping med 25% rabatt, pepparkakor&julmust. Jag handlade lite smått och gott till både liten och stor. Wilde fick 1 randig body, 1 svart body med slips och lite annat påsytt och en pyjamas. Jag fick leggins, en topp och strumpor. Efter det fick det bli en fika på Holgers innan vi promenerade hem igen. Igår eftermiddag var jag i Åmål och hade en liten TW demo, den sista för i år förmodligen så återkommer med nya tag i toppenbra januari istället! :)

Förresten fick vi julkorten vi beställt från Fujifilm igår och fy vad förbannad jag blev. HALVA jävla julkort har dom skickat. Bilden är typ förstorad och man ser bara kläderna. Enligt kundservice har jag beställd dom sådana. Hade väl märkt om jag beställde halva bilder eller? Hursomhelst så har dom inte gjort något fel, jag ska betala fullpris för halva värdelösa julkort. Har alltid bara beställd där för att jag tyckt dom var så bra men med det mindre trevliga bemötandet igår och dom halva bilderna får mej att inte vilja handla där något mer.

Nej till dagen idag då,  ska fika med Sandra runt 11 tiden, och efter det blir det att åka ut och hämta Emelie och Nova.  En sväng ner till Åmål för att att hämta pengar till medköp från Ullared. Efter det får det bli lugn och ro hemma, mysa med mitt hjärta, förbreda för imorn och gå och lägga sej tidigt tidigt! :) 1 dag kvar nu.. 




Wilde gillar katterna


Kommentera
Postat av: Sabina

Hej!

Har igång en tävling nu där du kan vinna en praktiskt vällingdoserare, att ta själv eller ge bort till någon :)

Tävlingen hittas här: http://saabiina.blogg.se/2011/november/28-november-11-tavling.html



Pågår till imorgon 24.00, så passa på å skynda å va med!

Tack och bock!

2011-12-03 @ 20:45:53
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0