Torsdag

Förutom denna dagen så har jag 3 helt lediga dagar kvar, huja! Har dock inte fått några turer för veckan som kommer än men planen är (och måste) vara att jag ska börja på måndag. Dessa sista dagar ska utnyttjas till fullo iallafall, idag gör vi dock inte så mycket. Har städat lite och sen ska det handlas bara, mysa ikväll tror jag och kanske nån film om vi har? (eller hyr) 

Imorn tillbringar vi dagen med finaste Emelie&Nova. Shopping står på schemat och jag LÄNGTAR! Har bla 700:- i presentkort på HM och dom ska ta slut :P Jag vill ha nån snygg topp/linne, nya leggins och en tröja. Kanske några mysiga tygskor också? Wilde vill ha bodysar, strumpor och kanske nåt mer kul. Emelie skvallrade dessutom om att det fanns fina nappar där också och nappgalen som jag är måste dessa spanas in :) Ska även ta en sväng på Ikea, jag har inget direkt som ska köpas där men har man någonsin kommit från Ikea utan att köpa nåt? Inte jag iallafall..

Lördag ska vi åka med Ingela till Åmål&jysk på förmiddagen, hon skulle kolla efter present till pappa. Och sen på eftermiddagen/kvällen vankas det stort kalas för Wildes farmor. :)

Förövrigt blir jag och Wilde ensamma hela helgen lång, älsklingen åker till Rättvik imorn eftermiddag och Wilma ska tillbringa helgen med Marina. Hon ville låna henne och det får hon så gärna! :) Gott för pälsodjuret det, få vara ute på landet och bli bortskämd. (och jag får det lugnt och stilla här hemma)

 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0