Shopping makes me happy

Idag har det minsann shoppats, underbart må jag säga! Efter jobbet åkte jag hem och hämta min skrutt och så blev det en sväng på stan. Jag har fått mej ett par jeans, skrutten en dress och en mössa för kallare dagar. Handlade även dop presenter till en viss liten prinsessa så nu är det klart =) Jeansen jag köpte fanns i två färger men bara ett par i min storlek fanns på Lindex så dom andra klickades hem alldeles nyss tillsammans med en luddfleece till skrutten. Ja hej och hå! :) Och imorn ska det handlas ännu lite mera, men då lite annat.

Nu väntar jag på min älskling, blir till och göra lite god mat och så innan det är sov tajm. Längtar tills imorn.. och tills lördag!




Kommentera
Postat av: mli

Mkt fina jenas !!

Jag köpte mig 1 par 99 krs jeans till från H&M jag.



Åh nyfiken , inte så långt kvar tlls dopet nu;)

Ska bli kul :)



Cupcakesen blev jätte goda,, täbkte du skulle få äran att smaka dom imorn :)



2011-08-26 @ 18:14:31
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: mli

glömde en ju lite ^^



Men vad billigt och hemkört också dessutom !!

Tror nog vi ska köpa en sån vi med sen :)

2011-08-26 @ 18:15:34
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0