Lördag

Här är jag igen. Bra dag idag som startades med en sovmorgon ända till 8,10. Lyx vill jag nog påstå med tanke på att klockan ringer 5,40 annars. 

Vid 12 kom Jessica och vi skulle ut och åka lite, blev en sväng ut till Södra ny och en loppis. En ganska tråkig loppis men Jessica gjorde fynd. Tillbringade en liten stund på lekplatsen där och sen hem igen. Nu hemma och slappar, tvättar lite och har plockat lite i skruttens kläder.

Uhu snart är min lediga dag slut också, skräp! Hade nog behövt två, men får väl vara ledig två dagar nån annan gång kanske.. Sitter och längtar efter några kommande helger, såsom nästa med Nysäters marknad och besök av Emelie m familj, skördefesten&barnloppis. Ullared är det inte långt kvar till heller, efterlängtat! Bara hoppas att det fungerar att vara ledig till allt också, men det problemet får vi ta när det närmar sig. Hade varit lite lättare att ha ett schema att planera efter...







Kommentera
Postat av: Mli

Åh den dressen är så fin :)

Vill ha nått sånt till nova med men allt är antingen så killigt eller tjejigt ^^

Ja vi pratar mer när vi ses :)

2011-08-21 @ 14:22:24
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Mli

2011-08-22 @ 09:06:30
Postat av: mli

Jasså , vad tråkigt att dom var så små då :S



Nej det såg jag faktiskt inte,, grått funkar absolut.

Men sen såg jag en jätte söt rosa lite längre myströja på Lindex också som man skulle kunna köpa ett par thigths till bara , funderar på att köpa en sån:)



Ja det blev ett par sånna "jeans" , har använt dom jag fick av dig jätte mkt så !

Tycker dom är skitbra !



Vilken dag är barnloppisen ?

2011-08-22 @ 09:10:16
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: mli

Ja visst var den fin och hon också så klart lillsnutta :)

Den var ganska billig med, 149 kr på h&m för hela dressen :)

Nova verkade trivas i den med och den var smidig med :)

Är lite roligare att köpa kläder nu när man kan köpa i dil 62 :)

Är ju lite mer "vuxnare" kläder och mkt finare :D



Oki då har jag lite mer kläder att skicka med till loppisen.

plockar plagg efter plagg från hennes garderob nu ^^

2011-08-23 @ 14:28:50
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0