Kikar in..

och säger Hej! Det var ett tag sen, inte för att jag har så mycket att komma med men. Jag jobbar... och jobbar.. och ja jag jobbar helt enkelt varje dag. Har mest farit runt i skogarna men även kikat in hos min hemgrupp Norelund för ett litet nätt 3 timmars pass. Fick även testa på livet som personlig assistent pga av avsaknad på personal. Var helt okej faktiskt förutom att jag hellre hade slutat 10 och tillbringat lite tid med Jessica och barnen som var den ursprungliga planen för den dagen och så hade jag gärna sett att jag hade haft tid att äta på dom sammanlagt 7,5 timmarna jag jobbade. MEN man kan väl inte få allt här i livet.

Denna helgen går i jobbets tecken som ni kanske förstår på några av dom övre raderna, tillbringar den i Nysäter gör jag. Har på bara den här veckan insett att jag hade glömt hur dyrt bensin är? Jag tankar och tankar jag, har väl tankat mer på denna veckan än på en månad annars. Och mina stackars ben har fått glömma hur gott det är att gå. Men imorn ska jag aktivera mej med Zumba istället. Säger väl ÄNTLIGEN för oj vad länge jag har velat testa på det.

Förövrigt är det en del saker jag vill göra nu, som att klippa mej (och bli rödhårig igen), tatuera mej nu när jag äntligen har kommit på vart den ska sitta,. Samtidigt måste jag spara lite pengar med tanke på kommande Ullareds resa och lite annat. MEN nog ska jag väl lyckas med att skaffa mej både en tatuering och klippa mej? Dock måste jag ha tid med, men får väl boka båda på samma dag kanske? :)

Nu ska jag ta och greja lite och sen blir det tidigt i säng så jag är pigg och glad imorn.










Kommentera
Postat av: Mli

undrade just vart du tagit vägen ;)



Åh vad kul med zumba !!



sicken myskille :)

2011-08-16 @ 09:18:00
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0