Fredag

Dålgt med uppdatering här, hinner inte riktigt med. Idag har jag avslutat 12 dagar med jobb, imorn är jag ledig men sen är det dags igen och jag jobbar 6 dagar till innan jag ska vara ledig en dag till. Pju! Förutom att jobba är jag en trött tant, somnar vid halv 10 på kvällarna. Kul liv! Idag ska jag iallafall hålla mej vaken, filmmys och nachos med hjärtat är kvällens plan. :)

Kanske, men bara kanske dyker in med ett inlägg imorn igen. Massor av nytt på Wilde fronten och kanske gör jag något annat än att jobba imorn så jag har nåt att skriva? :)


Kommentera
Postat av: DB

Fin han är Wilde :) Han har många ansiktsdrag från dig, visst?

2011-08-20 @ 12:53:16
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0