Det blev bättre

Fick alleles nyss en tillfrågan från en enhetschef om jag kunde tänka mig att gå på schema i Kila-Gillberga dom närmaste veckorna. OM JAG KAN TÄNKA MIG? I dagsläget kan det ju faktiskt inte bli bättre än så, ett schema är det enda jag kräver (och ett bra ställe då såklart). Avigt inställd till min tjänst det är jag men med ett schema blir det ju en helt annan sak. Så tack och bock säger jag, dessutom är arbetskamraterna där ute på landet inte fy skam heller och jag lär få några trevliga arbetspass det närmsta. Min egna chef sa förra veckan att det var helt BE och inget schema som gällde så detta kom som en bra överaskning. FAST jag kanske inte ska ropa hurra än, tänk om mitt schema ser förjävligt ut? Nä det hoppas jag inte, det kan inte bli jävligare än förra hösten med 14 dagar jobb 1 dag ledig så...

Okej ett par veckor är räddade så får vi se vad som händer sen, det började bättre än jag förväntat iallafall!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0