Underbara Ullared

Igår bar det av till shopping paradiset nr 1, Gekås i Ullared =) Gick upp kvart över 4 igår morse och vid kvart i sju hade vi plockat upp syrran och lämnat av Wilmisen hos mormor, resan gick bra och vi var framme i okej tid. Väl där kunde man konstatera att det var mycket folk, har visserligen varit med om värre men tyckte det var stimmigt,varmt och rörigt. Men det är väl charmen med hela eller hur?

Handlingen då? Skrutten var såklart prio 1 och nu har han det mesta han kan behöva för att äta,sova,mysa,bada och skötas. Och för att kläs såklart! Tror att cirka 75% av dagens inköp var till honom, kläder i massor, gå-stol, mjukis leksaker, bit leksaker, filtar, bädd madrass, dop servetter och MYCKET MYCKET mer!

Wilma var prio 2 och hon kan nu leka, vila, tugga och äta. Glömde att kolla efter en lina åt henne och det bannar jag mej själv för men annars var jag nöjd med hennes saker.

Sen blev det lite till "hemmet", såsom godis, städgrejer, en duk en filt och tvål m.m. 

Och så var det resten, jag själv fick ett par mjukisar, ett baslinne, underkläder, ansikts creme och deos. Älsklingen en parfym, katterna mat och godis.
Fick ett ryck och köpte neon färgade t-shirtar till pappa också, passar honom det så han lär bli glad =)

Sen var det väl det? Eller nej kom på att jag ju köpte massa filmer, till Wilde blev det Nalle puh, Micke&Molle och Skönheten och odjuret. Jag fick Den otroliga vandringen och My little pony, skulle väl vilja säga att My little pony inte var till mej men sanningen är att jag inte kan påstå att Wilde ville ha den eller hur?
Även DVD boxar inhandlades och det blev Sons of anarchy 1&2.

Dagens absolut bästa köp? Kanin snutten till Wilde eftersom han verkade tycka om den jättemycket och grejade&höll i den hela tiden =)
Dagens sämsta? Får bli mina trosor strl XL??? Varför kollade jag inte storleken undrar jag?
Största fyndet? Lundmyr bodysarna till Wilde, 70:- styck och kostar annars det dubbla och lite till. Synd att det bara fanns 2 olika för hade verkligen velat ha mer Lundmyr kläder.
Dagens saknade vara? Bumbo som inte fanns och lina som jag glömde..

Här kommer lite bilder på delar gårdagens inköp:








 

















 

Dregglisar,byxor och 7 bodysar, varav 3 stycken är likadana (2 olika storlekar).


Lundmyr bodysarna

 
Gåstolen, ska bli kul när han kan använda den =) Sen lite mat-saker och haklappar.


Kanin, bit leksaker och kanin snutten (köpte två snuttar)




Servetter och muggar, kanske kan användas när jag fyller år? =)



Tigern testar Wilmas nya dyna, varför köpte jag ingen sån till katterna undrar jag?


Wilma spanar in sin numera välfyllda låda.


Avslutar med Skrutten&Snutten <3


Kommentera
Postat av: Denisa

åhåå, jag gillar wilmas låda ^^

2011-04-07 @ 17:48:39
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Underbara Ullared, det var länge sen jag var där nu.

2011-04-08 @ 07:39:33
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här är en bumbo till salu :)

http://saffletorget.se/index.php?action=show&show_id=3530&show_torg_namn=saffle&search_word=&l=40&l2=

2011-04-08 @ 21:32:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0