Står still...

Jag skrev häromdagen att det aldrig blir långsamt och tiden springer ifrån mej, idag tror jag tvärtemot att nån har stoppat klockan? Helvete vilken långsam morgon det har varit, urkasst på tv, skrutten sover och det är grått&regnigt men jag är ändå på gott humör. Fast det var länge sen jag var såhär rastlös och uttråkad. Men tröstar mej med att klockan snart är 11 och då gör vi oss redo för att åka och fira syster på hennes 20-års dag. 12 är det meningen att vi ska vara hos henne.

Igår var jag ensam hemma och när katten är borta dansar råttorna på bordet eller hur? Man tar sig friheter när man är ensam hemma, jag slog på stort minsann och gick med gott samvete och utan att känna mej tråkig och la mej samtidigt med skrutten igår så redan *host host* halv 9 låg vi i säng. Okej nästan så jag inte skulle skriva det men nu är det som det är, PRO var det. Eller finns det nån liknande organisation för småbarns föräldrar?  Hursomhelst har jag fått hela 8 timmars sömn inatt, med dom såklart stadiga avbrotten nappen och sängbytet så det var inte sammanhängande men det var 8 timmar. :)

På tal om sömn är jag inte avundsjuk på den människa som tog sin nattsömn i chevan här ute, kan inte ha varit trevligt att vakna sovandes i en bil, med dörren öppen och i spöregn? Gissar på en redig bakfylla också eftersom han ens från första början sov i bilen. 

Förresten gillar jag att det är söndag idag, det innebär att det är måndag imorn och efter måndag kommer tisdag och det innebär föräldragrupp. Och efter tisdag kommer onsdag och det innebär ULLARED!! Inköpslistan växer minsann och jag känner mej som ett barn på  julafton med enda undantaget att jag får stå för kalaset själv. Okej snyggt utryckt men ja ni förstår.



Ser inte så märkvärdigt ut på bilden men...


Funderar på om jag skulle fota och visa upp Wilmas önskelista/inköpslista , hon har minst sagt sitt eget sätt att be om nya grejer på om man säger så..


Kommentera
Postat av: mli

2011-04-03 @ 13:12:46
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: mli

Oj råkade skicka en tom kommentar :S



Jasså men då borde dom ha rea i k-stad med!

Ska gå förbi där och kolla på måndag, tror jag iaf ;)

Är så sugen på att shoppa,, svårt att hålla sig ! hehe ;)



hehe ja fick iaf ägg och nått mera ;)



Ibland är det skönt att ta sängen tidigt :)

Som du sa man får passa på när man kan ;)

Vi gjorde inget speciellt heller,, lagade lite mat och sen blev det film och godis :)

orkade iaf vara vaken tills runt 23,, inte dåligt ;)



2011-04-03 @ 13:41:55
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: mli

Ja egentligen borde jag med hålla mig ifrån lindex och vänta tills torsdag istället :)

Är ju faktiskt i övermorgon :)



Lustigt nog har jag mig kännt piggare och mer energisk sista veckan än jag gjort på länge :)

Men vilar och tar de ganska lugnt ändå :)

Kanske har hittat en bra balans;)



Är nästan galet hur mkt man längtar,, tycker nästan det är jobbigare nu när det är så nära :)



Vi får höras av senare eller imorn fömiddag :)

2011-04-04 @ 09:35:35
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0