Långfredag

Varför heter det långfredag, den är väl inte längre än någon annan dag?

Igår var vi iväg till underbara Ikea, en massa förvaring är nu inhandlat, en matstol till skrutten (men bordet var slut, morr!) och lite annat smått och gott till honom också såklart som vanligt. :) Han fick skålar, skedar, mini nallar, en härlig turkos/blå matta att leka på och sängkläder. Jag visade prov på tjyv-kunskaper igen och SKÄMS! Skulle ha två förpackningar med pappers tallrikar a´9:- och en klädrulle även denna 9:-, tror ni jag betalade för detta eller? Nä precis inte det inte. När jag lyfte ur bilstolen ur vagnen låg dom där under och skrattade åt mej. Tänkt att åka fast för något så jävla meningslöst? Bli stämplad som snattare... Nä usch... Andra gången jag gör så, sist gång var för ett år sen på Ullared av ställen och en cykel pump som låg kvar i vagnen obetald när vi kom till bilen. Den gången tror jag också det rörde sig om 9 eller 10:-.

Jaja vad har vi för planer denna dagen då? Inte många alls, faktum är att vi inte har en endaste liten grej planerad på hela helgen och det tycker jag känns jätte trist! Jaja så kan det vara också, till veckan blir det bättre. Kanske ska passa på att sätta igång och plocka och fixa med allt kan tänkt som inte hunnits med? Dessutom har vi ju äntligen fått en del förvaring så :)





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0