Helgen

Igår blev inte så mycket som planerat, kom inte iväg nånstans på förmiddagen utan blev sittandes hemma. Ganska gott faktiskt för behövde varken städa eller tvätta så kunde bara vara. :)
Senare på eftermiddagen drog jag iväg och mötte upp Jessica, barnvagns race över stan och en sväng till Lindex där jag sprang på mamma och brorsan som var i full fart med att shoppa loss till Wilde. Han fick en body, en hood tröja och 2 pyjamaser. Allt i nästa storlek så han har nått att växa i =) Skrutten blir bortskämd minsann, men så är det väl om man är väldigt omtyckt kanske?
Var hem till Jessica på fika efter stads turen, mysigt var det.  

Hem efter det, hade tänkt mej fredags mys och nachos men klockan drog iväg och det blev inget med nåt och jag var trött och blev på dåligt humör. I säng efter talang&parlamentet och inser att jag förutom fika hos Jessica inte ätit nåt sen frukosten vid 6. Lyckat där! Men somnade på 5 sek ändå så.

Inatt har skrutten sovit jätte länge i spjälsängen, jag har fått upp ett par gånger med nappen men behövde inte flytta över han förrens vid 4. Duktig kille det! Sov till halv 6 imorse och är fortfarande vaken, puh hur orkar han vara så morgon pigg? Men sover fortfarande hela natten utan mat, det är bara nappen som saknas sisådär 5-10ggr per natt. Och förflyttningen från sin säng till våran såklart. 

Lördag idag och är väl inte direkt överöst av planer, förutom att det är tvätt dags igen efter en dags semester ;) Grått och trist ute också så det lockar inte att vara ute nåt, och till kvällen blir det ensamt hemma.

Nej nu ville skrutten ha min uppmärksamhet så bäst jag avrundar här. :)  



Nån som blev lurad igår förresten? Tror inte jag ens närkte av att det var första april.


Kommentera
Postat av: Denisa

Jo jag tror det är ett helt ok pris! Vår valpkurs kostade 2200kr då var det 8 gånger på 2h per gång. En timma var vi ute o gjorde praktiska övningar och andra timmen fikade vi inne och hade teori :) det var jättekul!



Vår fortsättningskurs kostade 1600kr på 7 ggr, en timma. Var också okej! Man hinner mkt på en timma.

2011-04-02 @ 12:40:57
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Denisa

http://www.friahundar.se/ här gick vi förresten ^^

2011-04-02 @ 12:41:47
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: mli

Åh vad kul med massa nya kläder ;)

Undrar om dom har rea i K-stad med !?

Får gå förbi där och kolla :)



hehe okej,, allt för väl att man iaf får en någorlunda bekväm säng att ligga i ,, hade varit illa om man hade fått en brits,, kommer du inte ihåg när du opererade knät,, då fick ju jag en brits att sova på :S Hehe INTE bekvämt!!

Tycker förövrigt som du att man borde få kolla när man ändå är där :)



Nej det skulle vara skit tråkigt om de bara var "sånna folk",, skulle inte alls trivas då :S



ha en mysig lördagskväll!!

2011-04-02 @ 17:09:23
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0