Gårdagens,dagens och andra dagar

Igår kom Sandra vid 10, vi gick på en tur med Wilma först sen gick vi till stan. Spanade på kappahl, senare shoppades lite till skrutten på Lindex rean. En tur till kafferepet och lite torsdags lyx i form av deras räksmörgås. MUMS! Dock fick jag gammal skrynklig gurka, inte ok tyckte jag. För visst borde man få färsk gurka när man köper en smörgås för 55:-??? Hemöver efter det, städa och invänta Jessica från sjöbyn för lite Wilma-träning. Kände mej sen mycket nöjd med träningen och nu vet jag hur vi ska gå vidare och träna med hennes dumheter. Anmälde oss till en unghunds kurs som börjar 27 april, ska bli kul och dessutom får jag lite egen tid med Wilma och det tror jag hon kommer att uppskatta.


Gårdagens fynd, pyjamas och body. Tyckte allt att bodyn var himla mysig, jag har blivit helt tokig i färger tror jag bestämt! :)

Idag har tydligen våren rymt, tråkigt! Men men får väl dra regnskydd på vagnen och regnjacka på Wilma och ge oss ut en sväng ändå. Kan inte sitta hemma hela dagen. Får nog bli en tur till torget och säga hej till mamma.
Senare vid fyra tiden blir det till att träffa Jessica en sväng. Och sen är det helgen, får väl bli något fredags mys typ nachos och talang kanske? :)

Lite ändrade planer för veckan nu också och det bär av till Ullared redan på onsdag. Underbara underbara ställe! Dock börjar jag bli nervös för att vi inte ska få plats i bilen med allt, och har en massa beslutsångets. Men det löser sej med all säkerhet. Får väl sitta på och under grejerna eller nåt! Vill köpa sacco säck till Wilde men det tar ju himla mkt plats, sen ska jag spana efter gå stol och lite annat. Emelie ska ha babysitter och vi kommer med all säkerhet fylla bilen :)  Stackars syster för hon blir nog den som får knö mest, eller jag kanske om syster tar ratten?
Anledningen till att vi ändrade datum är att Wilde ska vaccineras nästa måndag och vi skulle åkt på tisdagen. Av vaccinet kan dom tydligen få feber och ont i benen 1-2 dagar efter och då vill jag inte ha något planerat ifall det skulle bli så och skrutten mår dåligt.
Men jag är rätt nöjd med den tidigare resan också, jippie! Blir en bra vecka som kommer med massa kul.

Nej nu ska jag fixa en kopp kaffe till, kan behövas! Har varit vaken sen 5, morgonpigga tok unge som berättar hela sin livhistoria varje morgon tillsammans med en massa leenden,rörelser och tokerier. <3





Kommentera
Postat av: Denisa

haha ja men precis. antar att dom har ett filter på sociala medier som det kommer automatiskt upp i deras progrma när nån skriver nåt om comhem :D



Men jag förstår verkligen inte varför dom skulle hjälpa oss nu om dom inte kunnat gjort det innan.



Bra att du kommer vidare med Wilma nu, och skoj med kurs. Känner igen Sjöbyns hundpensionat men har ingen koll direkt.. vad gick en sån kurs på?

2011-04-01 @ 13:30:18
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad händer i helgen?:D

2011-04-01 @ 13:50:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!!!!

2011-04-01 @ 14:03:23
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: mli

hehe helt kanon med Ullared redan till veckan ;)

Det ska bli så kul ;)



Ja det är jätte mys att gå och pilla med kläderna och allt annat :)

Har grejat om allt säkert 3 ggr nu i garderoben ;)



Jasså har dom rea på Lindex?

Var på kappahl och kollade idag,, såg en jätte söt klännig bland newbie kläderna som jag funderar på att köpa men har en känsla av att jag kommer ha det mesta när vi komer från Ullared :P



Ang studiebesöket på forlossningen. Som jag fattat det så får vi se bilder på hur en förlossning går till samtidigt som BM berättar,, förut fick man kolla i en förlossnigssal också men tror inte man får göra det längre :S

hoppas med att gruppen är bra :)

Inte för märkvärdiga och mellan 20-30 vore perfekt ;) Hehe

2011-04-01 @ 16:33:49
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0