Bumbo bebisen


Och får väl tillägga att turkos är en himla fin färg, en av favoriterna :)


Kommentera
Postat av: mli

Så söt bild !!



Så himla störande att min blogg inte visar när jag har nya kommentarer jämt:S

Måste gå in i arkiv och kolla annars sysn det inte alltid:/



Hehe nej ägghalvorna kan kvitta ;( Har fått avsmak på ågg :/ Har tyckt om det förut men kan inte sluta tänka på "vad det är" och då blir jag bara äcklad :/

Kan äta det i mindre bitar om det är i sås eller nått annat dock ;)



Ja,, de köpte jag nog när vi var till IKEA :)

Samma här tyckte mest om priset:)

Nej det finns inga andra som är så billiga,, vet att nått set kostar typ mellan 129-149 kr.

A fast det settet "fabler" är ju så fint :)

Det är jätte sött och mysigt ;)



Hehe nej bebiskläder/saker kan man nog inte få för mkt av ;)



Såg att du ringde för en stund sen,, kan ringa ikväll,, är påväg och stänga ner dator och vila en stund :)

2011-04-27 @ 12:17:35
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0